20 april - förmiddag

Prioriteringsträning!

Chins och mage för min del! Chinsen kändes bra trots att jag är sjukt sliten i hela överkroppen. Helnöjd!
Pumas chins är på väg, imponerande med tanke på hennes något absurda vikt :-P Grymt!

Magen gick bra som vanligt, sexpacket sitter där det ska, men det blir ju lite mysig sommardeff ändå, vill ju ha fram lite ådror på magen bara för att sticka ut ;) Efter träningen blev det på så sätt att jag och Tee träffades en sväng. Vi åkte ut till Long och handlade lite, sedan hem till T-pojkens mormor och grillade lite samtidigt som vi lekte akrobater. Sedan unnade vi oss lite solstrålar och värme. Och nu sitter jag här och lyssnar på trevlig melodisk skatepunk. Sommarkänslorna är här! Mys mys mys!

Om det är någon som vill sitta och mysa lite så är det bara att säga till! Helst ska du vara glad, snäll, söt, rik, artistisk, verbalt utmanande, smart, träningsfixerad, rundrumpad, biffig nog att hänga med mig utan att jag ska behöva skämmas, en utmaning, impulsiv/våghalsig, bra i köket, ha trevliga föräldrar, kunna massera, tåla hård musik, vara självständig, bo i närheten....................

Fan, känns som om det är Tobbe jag beskriver nu........ Why are you a dude, dude! WHY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0