19 april - förmiddag

Bröst och axlar med Puma, men åter igen hängde även DSJ och Tee där. Jag gillade passet som fan... Explosiv träning som gav underbar kontakt och sjukt bra tryck! Växer på riktigt bra nu!
Puma har fått upp balansen i axelpressarna kalas nu. Blir snart tyngre vikter där!

På träningen blev det även lite dans, FÖRLÅT! Filmen satte igång mig igår, jag kunde inte hjälpa det :-P Deffa och dansa ;-) Jag vill, men ändå inte, kul att vara biff....... Haha, fan, får se vad som händer.. Har ju ändå inget bra ställe att träna nu när jag bor i lägenheten....... Kanske en spegelvägg i vardagsrummet och ett par kvadratmeter utrymme?..... Haha, skit samma.. Får se vad som händer.......

Vädret idag är sjukt grymt, blir säkert lite promenad eller något sånt mysigt idag! Kanske en skön runta med T-pojken i handen? Rauw! Något blir det iaf, kan inte låta en ledig dag som denna gå till spillo!

Crash Romeo - Victim Liar just nu, det är fina saker!

Kick ass och kör hårt, go hard or go home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0