18 april - kväll

Armpass! Kick äess!

Undertecknad, Tee, Puma och Downs syndrom Jessica.. Hela den fantastiska fyran var där, visserligen körde vi olika saker, men vi var där iaf!

Jag och Puma körde armar som sagt, ett fint pass med lite nytt upplägg, färre övningar, fler set på varje övning. Det gick kalas tyckte jag! Fick sjukt bra tryck, kände mig stark på mina dryga 85kg och humöret var på topp!

Passet var klart ungefär kvart i tio på kvällen, och då åkte jag, Puma och DSJ till Preem så att de två kunde köpa snask... Sedan blev det filmkväll hos mig, Step Up! Tee kom dit en sväng och avnjöt den första halvan av filmen.. Sedan hängde den resterande trion hemma hos mig och snackade bajs i soffan fram till typ halv fem på natten eller något sånt. Och självklart blev det dans eftersom vi kollat på Step Up! Och "in the moment"-känslan fick mig självklart att längta tillbaks till att börja dansa igen, även om jag nu väger dryga 25kg mer än jag gjorde då jag senast dansade :-P
 
Över lag, en kalasdag med bra kosthållning och träning!

Kvinnorna masserade varandra, och jag filmade så klart för att kunna tjäna en hacka på det hela. DSJ fick "avnjuta" Pumas vadmassage..... Det lät väldigt, väldigt mycket och mina grannar tror nog att vi gjorde skumma saker...... SKUMMA SAKER!

My hips don't lie! Jag hade lätt kunnat bli dansare på en gaybar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0