14 april - förmiddag

Bröst och axlar med Puma! Men även Rickard och Mippe kom på besök!

Jag är nöjd med trycket jag fick, formen var definitivt inte dålig och styrkan var helt okej! Inga överdrivna vikter idag, men det kändes bra! Puma krossade i Smithbänkpressen! Imponerande ;) Själv krossade jag ju ännu mer, men det är ju ganska självklart!

Inte så mycket att säga då jag känner mig halvstressad (^_^) Kycklingen står på spisen *PKÖÖ* och jag måste packa lite tonfisk också. Fan vad skönt det ska bli att komma hem ikväll och andas ut!

Jobb 14-22.15. Kör till jobb en kvart tidigare så jag kan pumpa i mig lite mat där borta också!

Jag lovar er en bättre uppdatering imorgon!


Kommentarer
Postat av: Tee

haha jag är först! hmm vad ska jag skriva..? kör hårt!

2008-04-14 @ 18:21:11
URL: http://teeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0