13 april - eftermiddag

Det blir en kort summering då jag ska till jobbet om dryga 20 min!

Armar med Puma och Tee-man! Kick ass och hcls! No shit!  Jag började med uppladning hemma hos T-pojken.. Tårta och tårta! :-D Det var gott och trycket kom direkt!

Det var ett härligt pass som dessutom åskådades av Pumas föräldrar! Kul (^_^) Tror det kommer upp bilder som Pumamamma tog då också!

Vi kickade hårt och Puma ökade ännu mer i vår lilla Supercurl! Riktigt härligt!

Efter träningen fick jag faktiskt mat av Pumammama igen! Tack så mycket!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Pumamman

Ja det var riktigt kul o se, förstår Mia fullt ut nu varför hon bara draaas till det placet! Mannen min testade en del av maskinerna o det verkade kul. Och ja, jag lägger lite foton från besöket i min blogg. Ps. Du får gärna käka här fler gånger, du är precis lika trevlig som Mia har sagt.

2008-04-14 @ 14:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0