12 april - eftermiddag

Morgonen började med protein och lite chill...... Men detta varade inte länge, jag kände mig skittuff som lyckats lura till mig lite vadmassage....... En vadmassage FRÅN HELVETET!

Jag lovar, jag har aldrig varit med om något värre som varat så länge.. Det var säkert fem minuter per vad, men det kändes som fem timmar! Jag skrek som en stucken kines hela massagen igenom. Eller egentligen så var det skönt de första fem sekunderna, sedan började jag undra om Puma försökte trycka upp vaderna till baksidan av mina lår. Jag genomled en behandling som jag tror var nyttig för mig..... TROR.....

Sedan gick jag som ett handikappat bältdjur de närmaste 30 minuterna.

Väl på gymmet några timmar senare så kunde jag inte träna vader vilket jag planerat, så det blev mysträning med lite kondition, uppvärmning av hela kroppen och sedan stretching och lite handstående och sånt. Det var nästan skönt att bara chilla där!

Puma däremot gjorde ett riktigt bra pass! Kondition som en idiot, sedan bänkpressar, sedan finnen *RAUW!!!* sedan cyklade hon också........ Grymt jobbat!

Kvällen kan man nog kalla kolhydratsladdad. Smörgåstårta och "vanlig" tårta hemma hos T-pojken som fyllde 25 igår! :-D Som en trogen byggarkompis och vän var jag (och Puma) nere på ica och handlade 2,5kg kycklingfilé och 1kg lax till T-pojken som ska växa! :-D Tack för allt T! Ditt hjärta är nästan lika stort som mina bröstmuskler och dina vader är nästan lika stora som mina handleder.... Ändå så är du en av de bästa killar jag träffat i mitt liv än så länge! Keep it up!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja du den vad-massagen är inget man ska leka med. Nu vet du att du ändå ska ta mig på fullt allvar när jag menar ngt ;)
Och shit vad mycket tårtor man ätit då. Smällfet nu ju. HAHA! :D

Bra jobbat idag!

2008-04-12 @ 23:44:15
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Tee

Tack för proteinpresenterna! ett nöje att ha dig och din puma på besök! så j-la kul att se M och Dsj äta som de atleter de försöker bli! =)framtiden ser onekligen ljus ut för de små liven..=) Ha det fint min vän så hörs vi imorgon!

2008-04-13 @ 01:49:39
URL: http://teeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0