11 april - eftermiddag

Rygg med P to the U to the M to the A!
Who else!?

Jodå, det började med chins. Explosiva chins för min del, kändes kanon! Blev inte lika många reps som mina vanliga chins, men de kändes verkligen bra! Pumas chins var klockrena idag, riktigt bra bit på vägen!

Ungefär 45 min in på passet fick jag känningar i ländryggen som inte var så jättemysiga, så jag fick avbryta stångroddarna och vila cirkus 20 min. Sedan kunde jag köra både lat pulldown, reprodd och hammer row.

Oh yeah! Det blev kickass ändå! Jag gillade! Efter träningen blev det en åktur som resulterade i att jag på något sätt kom fram till ett mindre bondesamhälle kallat Farhult...... Farhult... Smaka på ordet!

Väl i farhult fick jag uppleva en del del äventyrliga saker som t.ex.
*Att dusha i en dushkabin vars dushslang sprutade åt alla hål förutom det man riktade mot sig
*Att en hund som ser väldigt trevlig ut på bild har väldigt vita tänder som hon gärna visar synkroniserat med argsint morrande
*Att Puma fått sitt upplyftande humör från sin pumamamma
*Att man måste plocka bort väldigt mycket saker för att komma åt de tre sista tännstiften på en smart car
*Att det anses vara en talang att kunna skratta, gråta och ljuda som ett spädbarn
*Att fransmän blir väldigt överexalterade när de skjuter sitt första vildsvin i Sverige
*Att Puma har grymt downlight både i sitt rum och badrummet.
*Att Puma var väldigt, väldigt, VÄLDIGT, dålig på att klä sig matchande som barn.
*Att Puma var tjock en gång i tiden eftersom Pumamamma gör väldigt grymma bacon- och morotspajer!

Jo då, det var en lärorik dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Så sant så sant så :)
Farhult, we f*cking own!
Tack för en super härlig fredag/lördag!

HCLS!

2008-04-12 @ 23:46:03
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0