1 april - kväll

Rygg, underarmar och trapz.

Ryggen, high five! Riktigt bra!
Underarmarna, high five! Bra!
Trapzen, high five! Bra!

Över lag gick det kalas! Jag gjorde 3 chins med 17,5kg dropset till 5 chins med kroppsvikt. 3 set med det dessutom.

Puma kommer närmare sina chins också! Det är grymt! Och inte nog med det så maxade hon reprodden, 80kg! :-D HIGH FIVE!

The big one
Jörgen, Jörgman, J eller what ever växlade ett par ord med mig. MuscleTech GP -09 nybörjare? Ska jag tävla? Det känns som en enorm uppmuntran att någon föreslår det för mig. Är jag i den klassen snart? Jag har ett år på mig att förbereda mig... Ett år på mig att uppnå toppformen.... Är det möjligt?

Det känns bra att någon som Jörgen säger det, han kan sina saker, SKKF-dommare som han är! Jag ska fan inte kasta bort det! 22 år gammal kommer jag vara när jag står där, om jag står där, och jag ska fan ge det en tanke!

Det hade varit kul, kul att få den upplevelsen... Men då ska jag fan komma dit och vara komplett!

Imorgon är det bröst och axlar som gäller! Fy fan vad det ska gå bra! Jag tror på framtiden för oss båda inom träningen!

+Styrkan!!!!
-Lillblåsan :-P

Keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0